brunettenerica

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Erica - 19 maj 2011 20:25

Hej!


Jag har internljuv Sandra Sahlin, som har gjort en nalle av en en slags mjuk och fin lera! Så här blev internljuv och bilderna jag tog. ;) 


hur känndes det att gör björnen ? 

vad tänkte du? och hur känndes det efter ? 

och hur reagerade alla andra runt om ? 

var den svår lr lätt ? 

och vad tyckte du om den sj ?


Och så här blev svaren:


För det första, det var bara en bild uppgift
För det andra, jag tänkte inte ens på det jag gjorde
För det tredje, det kändes bra att ha gjort klart den uppgiften 
För det fjärde, så märkte nog inte alla att jag höll på med leran
För det femte Så var det bara en panda och jag tyckte att den blev knasig


Ja, så kan man ju också säga! ;)


Nu ska ni få se lite bilder, som jag hat tagit menas hon har arbetat! :D



   


Pusshej!


/E

   

     

Av Erica - 19 maj 2011 20:18

Hej på er!


Jag vet att jag inte har bloggat så mycket idag och borde skärpa mig med det, men har verkligen inte hunnit idag, och ber om ursäkt, jag har varit med min älskade Robin och snackat med Angelica och hur hon mår och sånt, sen har jag hjälpt mamma och snackat lite med Lina också. ;D  Men hoppas ni inte är sura på det. ;p 


Ikv: 


Ikväll så blir det att lägga sig tidigt och bli piggare i morgon. ;) Men nu snackar jag med Robin så, vi får se om jag bloggar något mer idag, Tiiep! pusshejs! 


/E 


Av Erica - 19 maj 2011 18:43

Cha cha! 


Nu försöker jag få tag i Angelica och snacka om Liseberg på söndag, men hon värkar inte svara! ;D men snart så svarar la hon säkert! ;D Hihi!


Idag: 


Idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har blivit sur på Jessica, Sen så har jag varit med min älskade Robin! <3 Det var mysigt! :D :*  Tur har jag ju ingen läxa idag, tiiep ! ;D Thihi! och ikv så blir det nog bara att slappa, tror jag. ;p 


Men bloggar mer sen! pusshejs! <3 ;* 


/E


     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!

Jag är 15 år snart 16. Jag är oxå en prat glad tjej och jag älskar min kille och mina polare!

På denna bloggen kommer jag skriva mycket om mitt liv och m.m.

Hoppas ni kommer gilla den! :D

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards